Tuesday, September 9, 2014

«KOSMOS 9.36»


Share/Bookmark
Η κυβέρνηση τούτη μάλλον προχωράει προς το άδοξο τέλος της υπό αυτόν τον πρωθυπουργό, που θυμίζει αόριστα νευρόσπαστη και κάπως αποσυναρμολογημένη κούκλα από παλιό παιδικό παιχνίδι, αενάως επαρχιώτη στο Harvard, απ' όπου διήλθε σαν να μην πέρασε ποτέ. Παρέρχεται άπραγη κι αδικαιολόγητη κι αυτή, όπως κάμποσες άλλες, από τη ζωή μου και τις ζωές όλων μας. Και σκέφτομαι, άραγε τι έμεινε, τι θα θυμούμαι από το πέρασμά της, πέρα από το γεγονός ότι άφησε να γίνει ό,τι ήταν να συμβεί. Και μάλλον το επέσπευσε και ενδυνάμωσε.

Όπως έχω ομολογήσει κατά καιρούς, δεν έχω τηλεόραση, δεν αισθάνομαι πως τη χρειάζομαι. Αλλά ζω με μουσική. Πέρα από την προσωπική μου, αρκετά εκτενή αλλά οπωσδήποτε πεπερασμένη ψηφιακή συλλογή, μου αρέσει το απρόβλεπτο του ραδιοφώνου. Η φαντασία των άλλων. Δεν μπορώ όμως να υπομείνω τη φλυαρία των περισσότερων σχολιαστών ούτε το ξενέρωμα των διαφημίσεων. Κι έχω ελάχιστες αντοχές στα μουσικά πλήγματα που μπορεί να καταφέρει ένας ασυνείδητος στα αυτιά μου, πυροβολώντας με ένα απρόσμενο ψευτολαϊκό στα καλά καθούμενα. Έτσι εξαρτώμαι από τη Δημόσια Ραδιοφωνία.

Αφήνομαι λοιπόν με εμπιστοσύνη και πάλι στον «KOSMOS 9.36» , που επανήλθε, και μαζί με το Τρίτο (κι ίσως ένα δυο ακόμη νεανικές κι όμορφες προσπάθειες) είναι μια όαση στον θόρυβο των σταθμών. Ανάμεσα σε μια πολύ όμορφη μελαγχολική νυχτερινή εκτέλεση με κρουστά και κιθάρα του "feeling good", που ακολουθείται από έναν εξαιρετικό ήχο από τη Δυτική Ακτή κι ένα πολύ όμορφο κομμάτι μελαγχολικής jazz αυτοεξόριστων Αμερικάνων στο Παρίσι.

Και καθώς το σκέφτομαι από εδώ και από εκεί, νομίζω ότι το μόνο που θα θυμάμαι από τον μεταρρυθμιστικό οίστρο του Πρωθυπουργού – νευρόσπαστο, πέρα από τις συνέπειες της οπισθοδρομικής απραξίας του, το μόνο που θα μου μείνει ως διακριτή συμπεριφορά, διαφορετική από τους προκατόχους του, κι ίσως κι από τους διαδόχους των οποίων ο ίδιος προετοίμασε την έλευση, είναι πως μου στέρησε τούτη την κάπως ιδιοτελή απόλαυση για έξι ατέλειωτους μήνες, αν τους μετράω σωστά, μόνο και μόνο για να αποδείξει τη μαγκιά του.

Χαλάλι.

Υ.Γ. Δυστυχώς δεν έχει επανέλθει το live stream και το όμορφο site με το chat που θα μπορούσα να φιλοδωρήσω. Αλλά αγάλι αγάλι…


Γιώργος Γιαννούλης- Γιαννουλόπουλος



No comments:

Post a Comment